تیزر تبلیغاتی
teaser
ساخت و تولید
فیلم صنعتی
Industrial video

انیمیشن تبلیغاتی
Build Animation

موشن گرافیک
Motion graphics
تیزر

ساخت و تولید

تیزر تبلیغاتی

طراحی و ساخت تیزر تبلیغاتی یک روش کاملا ایده آل برای معرفی و شناساندن محصولات یا خدمات شماست. تولید تیزر تبلیغاتی و پخش آن از تلویزیون، یکی از بهترین روش‌های تبلیغاتی می‌باشد. تأثیر یک تیزر تبلیغاتی که از تلویزیون پخش می‌شود، چندین برابر هر تبلیغات دیگری است. تیزر یا ویدئوی تبلیغاتی، نوعی تبلیغات است که در مدت زمان کوتاهی، کالا، محصولات و یا خدماتی را معرفی کرده، پیامی را به مخاطبان منتقل می‌کند و مزایای محصولات معرفی شده را نسبت به رقبا بیان می‌کند. اما ساخت فیلم تبلیغاتی در مقایسه با ساخت انیمیشن تبلیغاتی زمان و هزینه بیشتری طلب می‌کند. چون هزینه بازیگران، موقعیت مکانی و از همه مهمتر هزینه عوامل و تجهیزات فیلمبرداری را در پی دارد.

ساخت و تولید

فیلم صنعتی

فیلم صنعتی از عوامل تاثیر گذار و مهم ارتباطی در کسب و کار و تبلیغات می باشد، همچنین برای معرفی برند یا محصول می توان به ساخت فیلم صنعتی و فیلم تبلیغاتی اشاره نمود. تولید فیلمهای صنعتی و فیلم تبلیغاتی جذاب می تواند تاثیر زیادی بر روی توسعه برند، همچنین موجب افزایش فروش شود.

فیلم صنعتی
انیمیشن

طراحی و تولید

انیمیشن تبلیغاتی روشی قدرتمند و بسیار پربازده است، چرا که با استفاده از آن قادر به سرگرم کردن مخاطب در زمانی کوتاه خواهید بود. وقتی برای معرفی کسب و کار خود، به انیمیشن رو می‌آورید، آزادی عمل بسیار زیادی در اختیار دارید، به طوری که هر ایده خلاقانه‌ شما تبدیل به یک محتوای ویدیویی خواهد شد. این در حالی است که در صورت ساخت یک تیزر ، قادر به مهیا کردن محیط مورد نظر، کاراکترهای دلخواه و از همه مهمتر بروز یک سری رویداد خاص نباشید. انیمیشن تبلیغاتی به منظور برندسازی محدود به شرکت‌های بزرگ نبوده و هر کسب و کار کوچکی قادر به بهره بردن از آن‌ به نفع خود است. ادامه مطلب

طراحی و تولید

موشن تبلیغاتی

موشن گرافیک یعنی متحرک‌سازی تصاویر گرافیکی، با استفاده از تکنیک‌های انیمیشن‌سازی برای اهداف آموزشی، تبلیغاتی و اطلاع رسانی . موشن گرافیک زیرشاخه‌ای از انیمیشن‌سازی دو بعدی می‌باشدکه  اصولا به همراه صدا ساخته میشوند. تکنیک موشن گرافیک در رسانه و ساخت تیزر، کاربردهای زیادی را دارد. از جمله ساخت تیتراژ پایانی فیلم ها، طراحی هویت های سازمانی برای کلیه شرکت ها و کسب و کارها، ساخت ووله های تبلیغاتی، ساخت موشن های جشنواره ای و فستیوالی و … 

ما اینجا هستیم برای کمک به شما !

جهت مشاوره و کسب اطلاع در خصوص نحوه و مدت انجام پروژه، میزان تعرفه، کیفیت و یا هر موضوع مرتبط با فعالیت شرکت، با شماره تماس ، ایمیل و یا اینستاگرام شرکت ارتباط برقرار کنید. حل مسائل شما آرزوی ماست.

تهران ، شهرک صنعتی چهاردانگه خیابان شانزدهم

۰۲۱-۵۵۲۷۲۰۵۴
۰۹۱۲-۲۷۱۱۶۵۵
۰۹۱۹-۵۶۴۲۸۱۶

۰۹۱۰-۵۵۳۹۰۷۲

Digitcompany@mihanmail.ir

Digitcompany_ir

حق کپی رایت برای شرکت خدمات گستر دیجیتال محفوظ است - ۱۳۹۹