هیچ محدودیتی برای ما نیست !

گروه مهندسی خدمات گستر دیجیتال با اطمینان کامل  ایده هایتان را به واقعیت می رسانند.

طراحی قالب تزریق پلاستیک

با توجه به افزایش قطعات پلاستیکی در سال های اخیر نیاز به ساخت قالب تزریق پلاستیک نیز افزایش یافته و شرکت های سازنده قالب های تزریق پلاستیکی برای تولید باکیفیت ترین قالب ها در مدت زمان کوتاه و با هزینه های مناسب به رقابت با یکدیگر پرداخته اند.

گروه مهندسی خدمات گستر دیجیتال با بهره مندی از طراحان خلاق و مجرب آماده ارائه بهترین خدمات در این زمینه می باشد.

طراحی دکوراسیون داخلی

طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه در یک بخش اصلی در اصول طراحی کابینت خلاصه می شود. طراحی کابینت آشپزخانه مدرن یک سری اصول و قوانین دارد که اگر به صورت کامل و درست اجرا شود نتیجه کار، یک آشپزخانه فوق العاده شیک و زیبا خواهد شد.

با استفاده از تیم طراحی شرکت خدمات گستر دیجیتال می توانید طراحی بسیار زیبا و مدرنی برای آشپزخانه خودتان داشته باشید.

طراحی برش لیزر

امروزه جعبه ها و وسایل تزئینی بسیار زیادی را با استفاده از دستگاه های برش لیزر می سازند. راحتی و سرعت بالای این دستگاه ها موجب شده تا  برای برش انواع مواد از جمله mdf ، پارچه، چرم و پلکسی و … بکار بروند. همین امر موجب تنوع زیاد محصولاتی شده که آنها را با استفاده از دستگاه های برش لیزری می توان ساخت.
گروه مهندسی شرکت خدمات گستر دیجیتال با بهره مندی از طراحان مجربی که سالها در این زمینه کار کرده اند آماده ارائه خدمات طراحی و مشاوره  می باشد.

طراحی گرافیکی و تبلیغات

در ارائه و توضیح خدمات برای هر  تجارتی داشتن یک تبلیغات خاص جزو ملزومات آن است که با رعایت اصول طراحی از قبیل انتخاب ترکیب رنگ جذاب ، متن مناسب و …   می تواند نقش به سزایی را در جذب مخاطبان شما داشته باشد.

طراحی کارت ویزیت باید آنقدر خاص و خارق العاده باشد که نگاه هر شخصی را به خود جلب کند و این احساس در او ایجاد شود که قطعا یک تیم حرفه ای در طراحی آن نقش داشته اند. و به این ترتیب خدمات یا محصولات مورد نیازش را از آن تیم طراحی درخواست کند.

ما اینجا هستیم برای کمک به شما !

جهت مشاوره و کسب اطلاع در خصوص نحوه و مدت انجام پروژه، میزان تعرفه، کیفیت و یا هر موضوع مرتبط با فعالیت شرکت، با شماره تماس ، ایمیل و یا اینستاگرام شرکت ارتباط برقرار کنید. حل مسائل شما آرزوی ماست.

تهران ، شهرک صنعتی چهاردانگه خیابان شانزدهم

۰۲۱-۵۵۲۷۲۰۵۴
۰۹۱۲-۲۷۱۱۶۵۵
۰۹۱۹-۵۶۴۲۸۱۶

۰۹۱۰-۵۵۳۹۰۷۲

Digitcompany@mihanmail.ir

Digitcompany_ir

حق کپی رایت برای شرکت خدمات گستر دیجیتال محفوظ است - ۱۳۹۹