طراحی و تولید نرم‌افزار

برنامه نویسی

نرم افزار اختصاصی(سفارشی)

 نرم‌افزار اختصاصی یا شخصی نرم‌افزاری است که بر اساس نیاز مشتریان طراحی و پیاده سازی میشود. هر نرم افزار شخصی برای یک مشتری خاص یا شرکت و موسسه خاص طراحی شده است. تقریبا تمام نرم افزارهای شخصی سفارش داده شده، نرم افزارهایی کاربردی هستند که توسط شرکت ها و موسسات و یا سایر ارگان های دولتی و خصوصی سفارش داده میشوند. هنگامی که هیچ نرم افزار استاندارد دارای ویژگی های خاص، برای مدیریت آنچه که شما مد نظر دارید، وجود نداشته باشد، داشتن یک نرم‌افزار شخصی تنها راه حل شما خواهد بود

نرم افزار های تحت وب

برنامه تحت وب، یک نرم افزاری است که کاربران برای استفاده از آن، تنها نیاز به یک مروگر مثل: گوگل کروم، فایرفاکس، اُپرا، اینترنت اکسپلورر و … دارند. این نرم افزارها برخلاف نرم افزار های تحت ویندوز، نیازی به دانلود یا دریافت CD برای نصب یا به‌روزرسانی ندارند. تحت وب بودن نرم‌افزار، الزاما به معنی تحت اینترنت بودن آن نیست. قطع یا وصل بودن اینترنت مشکلی را در اجرای نرم افزار تحت وب ایجاد نمی کند. تحت وب بودن یعنی ارتباط کاربر با نرم افزار از طریق مرورگر وب و تبادل اطلاعات با سرور از طریق یک ارتباط شبکه. این ارتباط شبکه می‌تواند به کوچکی و محدودیت یک شبکه داخلی در یک ساختمان کوچک و یا به بزرگی و گستردگی جغرافیایی شبکه اینترنت باشد.

نرم افزار تحت وب

طراحی پایگاه داده رابطه ای

طراحی پایگاه داده و ایجاد نمودار ارتباط موجودیت ها  یکی از مهمترین بخش های چرخه حیات توسعه یک نرم افزار است که در برخی موارد از آن به عنوان مهمترین بخش نیز نام برده می شود . مدل صحیح و به هنگام  اطلاعات می تواند به عنوان مهمترین ابزار مرجع برای مدیران بانک اطلاعاتی، پیاده کنندگان نرم افزار و سایر اعضاء تیم توسعه دهنده نرم افزار باشد. فرآیند ایجاد مدل داده به تیم توسعه دهنده کمک می کند تا  سیستم را از همان ابتدا در فرم مناسب پیاده سازی نمایند و زمان کلی انجام پروژه را کاهش دهند، که در واقع این امر موجب کاهش هزینه های توسعه پروژه نیز خواهد شد .

طراحی پورتال سازمانی و شرکتی

امروزه با استفاده از درگاه پورتالهای سازمانی میتوان کلیه‌ی امور شرکتها و سازمانهای بزرگ را مدیریت کرد. هر آنچه را که برای مدیریت امور سازمانی‌تان نیاز داشته باشید در پورتال سازمانی قابل رویت است : تابلوی اعلانات پیام، سیستم پیام رسانی داخلی بین کارمندان و مدیران شرکت، سیستم گفتگوی زنده، انجمنها و وب‌لاگ‌ها، سیستمهای رتبه بندی، نظر‌سنجی‌ها و رای‌گیری های درون سازمانی، اطلاعات و اخبار جدید و … همگی در یک مکان واحد با نام پورتال سازمانی موجود هستند.

پورتال سازمانی
برنامه نویسی مبایل

طراحی اپلیکیشن تلفن همراه

اپلیکیشن های تلفن همراه امروزه یکی از ابزار های پیشرفته و نوین برای معرفی و شرح خدمات یک شرکت یا مجموعه می باشد. با طراحی اپلیکیشن تلفن همراه می توانید ارتباط و دسترسی بیشتری با مشتریان خود داشته باشید.  اگر کسب و کارتان شرایط لازم را داشته باشد، شما هم می‌توانید با ساخت یک اپلیکیشن قدرتمند، کاربردی و زیبا، یک پل ارتباطی مناسب با مشتری‌ها داشته باشید. اپلیکیشن موبایل علاوه بر بهبود روش های انجام کار، باعث پیشرفت در کسب‌وکار، تعامل مثبت با مشتری ، صرفه جویی در زمان و هزینه تبلیغات و درآمدزایی نیز می‌شود. پیشنهاد می کنیم حتما با یک مشاوره رایگان شروع کنید.

طراحی سایت و مدیریت محتوا

طراحی وب سایت با روش و تکنیک و الگوریتم اختصاصی با زیرساخت و چشم انداز استراتژیک سبب می شود ارتباط مؤثرتری میان مشتری (customer) و مصرف کننده (consumer)با کسب و کار شما ایجاد گردد. تفاوتی ندارد وب سایت شما ارتباط کسب و کارهای مختلف (business to business) یا کاربران نهایی (business to consumer)باشد، مجموعه ما وب سایت شما را با بوم کسب و کار و مدل تجاری روز دنیا برای رسیدن به اهداف بلندمدت که دغدغه هر کارفرما و کارآفرین می باشد برنامه نویسی و طراحی و اجرا می نماید.

ما اینجا هستیم برای کمک به شما !

جهت مشاوره و کسب اطلاع در خصوص نحوه و مدت انجام پروژه، میزان تعرفه، کیفیت و یا هر موضوع مرتبط با فعالیت شرکت، با شماره تماس ، ایمیل و یا اینستاگرام شرکت ارتباط برقرار کنید. حل مسائل شما آرزوی ماست.

تهران ، شهرک صنعتی چهاردانگه خیابان شانزدهم

۰۲۱-۵۵۲۷۲۰۵۴
۰۹۱۲-۲۷۱۱۶۵۵
۰۹۱۹-۵۶۴۲۸۱۶

۰۹۱۰-۵۵۳۹۰۷۲

Digitcompany@mihanmail.ir

Digitcompany_ir

حق کپی رایت برای شرکت خدمات گستر دیجیتال محفوظ است - ۱۳۹۹